Kryszyn, 31.05.2021r.
Zamawiający:
Zamawiający:
SystemSmart Łukasz Waśniewski
Ul. Skrzydlata 3,
87-853 Kruszyn
ZAPYTANIE OFERTOWE
SystemSmart Łukasz Waśniewski zwraca się z uprzejma prośbą o przedstawienie elektronicznej oferty cenowej.
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Zamówienie jest niezbędne do realizacji projektu pn. „Rozszerzenie zakresu działania przedsiębiorstwa o świadczenie nowoczesnych usług wykonywania okablowania strukturalnego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 7: Rozwój lokalny kierowany przez społeczność.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zapytania ofertowego jest Samochód dostawczy
- Opis przedmiotu zamówienia:
Samochód dostawczy
Samochód będzie wykorzystywany do przewozu materiałów oraz sprzętów w ramach nowej usługi. Dodatkowo będzie wykorzystywany jako:
– mobilne biuro działalności: gdzie będzie istniała możliwość skorzystania z komputera i weryfikacji m.in.. Projektów instalacji oraz nanoszenia zmian w projektach.
– mobilny warsztat/pracownia: gdzie będzie istniała możliwość spawania światłowodów i wykonywania praz w sterylnych warunkach.
Dane techniczne:
- silnik: diesel
- masa do 3,5T DMT
- moc: min 110 KM
- pojemność: min. 1600 cm3
- rok min. 2015.
Kod CPV: 34115300-9 – Używane pojazdy transportowe
- Dostawa
Termin dostawy zostanie ustalony z Wykonawcą jednak nie później niż do końca sierpnia 2021 r.
- Planowany termin podpisania umowy: czerwiec 2021
- Kryteria oceny ofert:
Kryterium wyboru: cena – 100%.
Cena – 100% (cena netto oferty).
W ramach kryterium można otrzymać max. 100 pkt.
- Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oferty:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100pkt.
Obliczanie:
W = (Cmin / Cx) * 100,
W – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena,
Cmin –najniższa cena zaoferowana w złożonych ofertach,
Cx –cena ocenianej oferty
- Opis sposobu przygotowania ofert:
Złożona oferta powinna zawierać:
1. Nazwę i adres oferenta.
2. Wartość oferty w PLN – ogółem i w rozbiciu (cena netto, podatek VAT, cena brutto).
3. Parametry wynikające z oferty
4. Załącznik w postaci oświadczenia dotyczącego braku konfliktu interesów, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 1.
5. Załącznik w postaci oświadczenia dotyczącego uprawnień, doświadczenia, potencjału, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 2.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
– posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności,
– posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, szczególnie w zakresie wykonywania podobnych usług oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 14 czerwca 2021 r. do godziny 15.00 w siedzibie firmy pod adresem: SystemSmart ŁUKASZ WAŚNIEWSKI Ul. Skrzydlata 3, 87-853 Kruszyn
Osobą do kontaktu w sprawach dot. niniejszego zamówienia jest Łukasz Waśniewski tel. 606-476-220
- Termin związania ofertą: 40 dni
- Informacje pozostałe:
Zamawiający – w celu zachowania zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania – nie stosuje ograniczeń personalnych ani terytorialnych w stosunku do oferentów. Zamawiający informuje, że nie będzie z własnej inicjatywy powiadamiać o wyniku postępowania oferentów, których oferta nie zostanie wybrana.
- Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w następujących przypadkach:
a. Zmiany terminu realizacji umowy, w tym harmonogramu realizacji umowy wynikające z postanowień umowy o dofinansowanie Zamawiającego, w tym, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;
b. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Dostawcy;
c. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie ofertowania przez Zamawiającego oraz Oferenta;
d. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
e. Zmian nazwy, siedziby firmy, zmiany teleadresowe, ilości i numerów kont bankowych Wykonawcy lub Zamawiającego (zmiany podmiotowe);
f. Zmiany osób reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron;
g. Zmian przepisów obowiązującego prawa dotyczącego umowy;
h. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym;
i. Zmiany sposobu realizacji dostawy oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w szczególności w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne lub wewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku; powiadomienie to zostanie przekazane niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach;
j. Zmiany terminu i zakresu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron umowy;
k. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; l. Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego.
Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej obejmującej zgodę obu stron.
- Warunki odrzucenia ofert:
a) Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2) została złożona przez podmioty, które są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Poprzez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego a Dostawcą. Poprzez powiązania te w szczególności rozumie się:
– uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu co najmniej 10% akcji lub udziałów w spółce kapitałowej,
– pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
– pozostawaniu w związku małżeńskim w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
– pozostawaniu z Dostawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób, lub
3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
Załączniki:
- Załącznik nr 1: Oświadczenie dotyczące braku konfliktu interesów
- Załącznik nr 2: Oświadczenie dotyczące uprawnień potencjału
- Załącznik nr 3: Formularz ofertowy
AKTUALIZACJA:
Informujemy, że nie otrzymaliśmy żadnej oferty do zapytania ofertowego.
Protokół z przeprowadzenia postępowania: